Menu
Jak to funguje

Jak to funguje

Co Hotovky nabízejí?

Každý týden vám přinášíme nové menu báječných hotových jídel i speciality z vyhlášených restaurací. Jídla jsou připravena z kvalitních surovin a porce jsou skutečně poctivé. Spolu s tradičními hotovkami vám nabízíme i jídla mezinárodní kuchyně, polévky, vegetariánské pokrmy, sendviče i sladké zákusky.

Jídla jsou zachlazená a vydrží v ledničce i několik dní.

Jak fungují?

Vybrané jídlo si vložíte do košíku, vyberete čas doručení a zaplatíte. Ještě daný den nebo na další den vám profesionální kurýr hotová jídla doveze na vaši adresu. Některá jídla jsou doručena ještě ten den, ale vybrané restaurace fungují jen na předobjednávku na druhý den. Časy rozvážky jsou rozděleny po 2 hodinových pásmech mezi 9-20h.

Pro koho Hotovky připravujeme?

Naše služba je úplně pro všechny. Když nevíte, co uvařit, když nestíháte, když chcete pohostit návštěvu nebo když chcete mít více času pro sebe. Plánujte, objednávejte na více dní dopředu.

Kolik to stojí?

Vybraná jídla dotujeme z vlastní kapsy částkou 30 Kč, proto vám můžeme nabídnout hotovky už od 69 Kč. Minimální hodnota objednávky je 200 Kč a cena rozvozu pak činí 49 Kč. Doručujeme po celé Praze a okolí a postupně budeme další oblasti přidávat.

Nevidíte na mapě označenou svoji oblast? Napište nám na hotovky@kosik.cz, ze kterého koutu republiky byste rádi objednali, ať můžeme na rozšíření pracovat tím správným směrem.

V čem je naše služba jiná?

S námi si jídlo můžete plánovat a doma v lednici uskladnit pro chvíle, kdy nemáte čas nakupovat potraviny a vařit.

Termín doručení si vybíráte sami. Rozvážíme každý den včetně víkendů od 9 do 20 hodin. Mějte připravené vynikající jídlo kdykoliv doma nebo v kanceláři. Stačí jen ohřát.

Jak zaplatit?

Platit lze pohodlně předem kartou online a přes Mall Pay. Všechny tradiční možnosti platby, včetně platby v hotovosti, budou v provozu ve chvíli, kdy se stane kontakt kurýrů se zákazníky absolutně bezpečný.

Kdo vám jídlo přiveze?

Naším partnerem pro rozvoz je DoDo. Profesionální kurýři jsou vybaveni speciálními chladicími boxy, díky kterým vám mohou rozvážet vaše hotová jídla přesně v té kvalitě, ve které chceme, aby se k vám dostala.

Plánujte, objednávejte a vychutnávejte si skvělá jídla.

Mohu čas doručení i po potvrzení objednávky?

V případě, že budete chtít změnit čas doručení, kontaktujte neprodleně naši zákaznickou linku Hotovek na tel. čísle 800 200 002, kde uděláme maximum k Vaší spokojenosti.

Pokud zruším svou objednávku, bude mi částka stržena z účtu?

Částka vám bude stržena z účtu a následně po zrušení objednávky vrácena zpět na váš účet. Společnost Košík.cz s.r.o. si vyhrazuje právo nakládat s každým zrušením objednávky individuálně.

Co dělat, když jsem nespokojený s doručeným zbožím?

V případě, že nebudete spokojení s doručeným zbožím, prosím, kontaktujte neprodleně naši zákaznickou linku 800 200 002, kde uděláme maximum k Vaší spokojenosti. Případně nás kontaktujte na zakaznici@kosik.cz.